Vanliga frågor

Startsida » Kontakt » Vanliga frågor
Startsida » Kontakt » Vanliga frågor
Startsida » Kontakt » Vanliga frågor

Vanliga frågor

Här kan du snabbt hitta svar på vanliga frågor om våra träningskort, schema, träningspass och betalning med mera.

Har du frågor om vilka faciliteter vi erbjuder våra motionärer, så hittar du den informationen på sidan Om oss.

Om du inte hittar svaret på den fråga du undrar över är du alltid välkommen att kontakta oss genom mail eller i vår Facebookgrupp .

Vanliga frågor om priser och betalning

Erbjuder ni rabatterade terminskort?

Vi erbjuder inte längre några rabatterade terminskort, utan hänvisar därför dig som vill träna i mindre omfattning till våra 10-kort.

Får jag ett kvitto när jag betalar med swish?

När du betalar med swish får du ett kvitto skickat digitalt som en länk på sms till det numret som du swishar från.

Om jag vill testa på att träna en gång, vad kostar det?

Första gången som du tränar med oss är träningspasset gratis.

Vanliga frågor om träningspass​

Behöver jag boka pass om jag vill träna hos er?

Nej! Du behöver inte boka in dig i förväg för att vara med på våra pass. Du dyker bara upp på det passet du vill vara med på, på den tiden som anges i schemat. Det går bra att börja när som helst under terminen.

Erbjuder ni fortfarande barndans?

Från och med hösten 2018 slutade vi med barndansverksamhet och erbjuder därför inte det längre.

Erbjuder ni personlig träning?

För tillfället erbjuder vi ingen allmän personlig träning. Dock har vi PT-utbildade instruktörer tillgängliga vid särskilda tillfällen för att hjälpa till med individuellt upplägg och träningsråd. 

Vanliga frågor om träningskort

Är 1- och 10-gångskorten personliga?

1-gångs och 10-gångerskorten är inte personliga, utan kan användas av flera personer. Korten är giltiga i 6 månader ifrån inköpsdatumet, eller så länge verksamheten håller igång.

Övriga frågor ​

Ingår gruppträningsförsäkring?

Nej! Ingen gruppträningsförsäkring ingår, du tränar därför på egen risk/egen försäkring.